Sunday, June 5, 2011

DAP MARAH POLIS TANGKAP PELACUR
Teresa Kok bising dalam blog dia sebab pelacur China kena tangkap dan kena rantai. Harami Irene Fernandes pun bising juga. Pendek kata, kalau polis buat tindakan terhadap pelacur dari China, harami-harami ini pun memekaklah.

Aku tahulah pelacuran adalah industri utama yang berjaya dibawa masuk oleh DAP ke Pulau Pinang. Itu sebabnya, bila polis tangkap dan rantai pelacur-pelacur ni, harami-harami DAP pun bengang. Apa tak bengangnya, polis asyik tuju ke Pulau Pinang sahaja. Sejak DAP berjaya memerintah Pulau Pinang, bukan main ramai pelacur China lagi yang polis dapat tangkap. Itu belum lagi kira di Selangor.

Majlis Peguam yang kita semua tahu, memang tali barut DAP pun bising sama. Diorang komplen kat Ketua Polis Negara. KPN pun terpaksa mengarahkan agar siasatan dijalankan sebab ada aduan. KPN tak boleh disalahkan dalam hal ini.

Tangkap pelacur, kena gari, ditanda pada badan pelacur-pelacur tu supaya mudah kenal sebab diorang mungkin tak ada dokumen pengenalan diri atau air kencing ada dadah, jauh lebih baik berbanding membiarkan negeri jadi hub maksiat dan hub dadah yang terulung di rantau sebelah sini. Sampaikan media Australia pun kata Pulau Pinang adalah hub dadah utama di Asia Tenggara sebab 'mudah bolos'.

Tapi yang sahnya, sebab pelacur-pelacur tu dari China. Kalau pelacur-pelacur tu Indonesia ke, Vietnam ke atau Melayu, harami-harami kimak itu tidak akan bersuara. Lebih-lebih lagi Teresa Kok. Itu sebab kalau kita pergi Kinrara atau Seputeh, pelacur-pelacur China berkeliaran dan mudah diperolehi.

Betullah kata-kata polis bahawa sindiket pelacuran dilindungi oleh orang politik. Yalah, semenjak DAP menang besar di Malaysia, bukan main banyak dan bersemangat sungguh sindiket dadah dan pelacur beroperasi, terutama di Pulau Pinang dan Selangor.

Kalau dah memang harami, memang jenis harami... tapi tak apalah, Mat Sabu sekarang sudah jadi Timbalan Presiden PAS. Nanti dia boleh keluarkan fatwa untuk perjuangan menghalalkan pelacuran di Pulau Pinang sambil salahkan polis pula.

Takkan Mat Sabu tak mahu balas jasa Lim Guan Eng dan DAP Pulau Pinang yang banyak menyokongnya!

No comments:

Post a Comment