Sunday, June 5, 2011

Jika Ulama Umno Syaitan Bisu, Ulama Pas Syaitan Gemuk

Maka berjumpalah syaitan kurus dan syaitan gemuk. Syaitan gemuk bertanya, kenapa kamu kurus?, jawab syaitan kurus, aku sentiasa tidak dapat makan. Kerana manusia baca bismillahirahmanirahim setiap kali dia hendak makan. Tapi ini syaitan bisu dan syaitan gemuk dengan dosa.
Gambar di majlis perasmian dewan ulama.
Lagi gambar boleh dilihat di
sini

Dewan ULAMA Pas Pusat yang bersidang pada khamis lepas SEBULAT suara meluluskan usul menolak video seks yang dikaitkan ke atas Anwar Ibrahim. Sini
Menurut usul berkenaan, video itu disifatkan sebagai satu fitnah jahat yang dibuat secara terancang oleh pihak tertentu untuk tujuan politik.

Siapa yang membawa usul itu ?

Nik Razi Nik Mat,adik Nik Aziz. Kah...kah...kah....kah....

Bermati-matian dia mempertahankan Anwar Ibrahim seperti abangnya juga.

Itulah wajah sebenar ulama-ulama Pas. Ulama Umno mereka gelarkan syaitan bisu.Sini

Ulama mereka pula layak dipanggil syaitan gemul.

Mereka memang layak digelar syaitan besar. Kerana satu dewan yang dipenuhi ulama dengan jumlah yang besar meluluskan usul berkenaan sebulat suara.

Jika mereka benar-benar ulama tulen tugas mereka adalah menentang sebarang kemungkaran apatah lagi perbuatan zina. Bukannya bersekongkol dengan penzina. Tetapi, apa nak dikatakan lagi, itulah Pas. Apa sahaja yang boleh memberi keuntungan politik kepada mereka maka mereka akan tukar hatta ayat Quran sekali pun. Perkara ini bukan baru berlaku, sudah berpuluh-puluh tahun. Dari gigi susu sampai gigi palsu kerja mereka hanya menipu dan mengelirukan umat.

Sungguh-sungguh malu dan mengaibkan apabila ulama boleh bersekongkol dan mempertahankan penzina. Di mana maruah Harun Taib ? Di mana maruah Haron Din ?

Kenapa isu yang melibatkan orang yang ada kepentingan dengan Pas mendapat perlindungan ulama Pas ? Selama ini Pas sering menuduh BN melindungi sebarang salah laku atau penyelewengan pemimpin-pemimpin mereka, tetapi apabila kena ke atas orang yang Pas ada kepentingan, kesalahan zina pun dilindungi.

Itu belum lagi memerintah negara. Kalau mereka memerintah kelak, jawabnya segala kemungkaran atau penyelewengan orang-orang mereka akan dilindungi sepenuhnya sebagaimana Nik Aziz menyelamatkan Mat Sabu semasa ditangkap khalwat dengan isteri orang oleh Majlis Agama Islam Kelantan pada 31 Januari 1995 di bilik 121 Hotel Perdana Kota Bharu. Siapa sebenar syaitan bisu?

Jika mereka benar-benar ulama , mereka patut adil kepada kedua-dua pihak. Dengar penjelasan kedua-dua pihak.

Dewan ulama Pas boleh mengetahui cerita sebenar dalam masa sekejap sahaja jika mereka benar-benar ingin tahu. Mereka boleh panggil Anwar Ibrahim dan tanya cerita sebenar. Kemudian mereka boleh panggil Datuk Eskay pula untuk tanya cerita di sebelahnya pula. Kemudian barulah buat keputusan. Bukannya hanya mendengar cerita dari pentas-pentas ceramah kemudiannya terus menjadi 'tuhan' memutuskan itu semua fitnah.

Tak usahlah nak gelarkan diri ulama jika penzina pun hendak dipertahankan kerana ianya mencemarkan kesucian Islam.

Dulu wartawan wanita-wanita tak kira dari agama apa sekalipun kalau nak buat liputan muktamar Pas kena tutup aurat.

Sekarang semenjak ditarbiahkan oleh DAP itu semua tidak perlu lagi. Bukan DAP yang lebih rapat dengan Islam, tetapi mereka yang semakin rapat dengan kafir.

No comments:

Post a Comment