Saturday, June 4, 2011

Saturday, June 4, 2011

Haji Hadi dilahirkan pada tahun 1947. Mula bergiat dalam politik pada tahun 1964. Tahun 80 an mula dikenali di seluruh negara kerana amanatnya yang menggegarkan negara hingga kepada tercetusnya peristiwa Memali.

Dia adalah antara pemimpin-pemimpin Pas yang lantang mencerca Umno termasuklah menuduh Umno kafir kerana enggan menubuh negara Islam serta berkerjasama dengan parti bukan Islam.

Allah Maha Kaya , Allah Maha Besar. Allah panjangkan usia Haji Hadi sehingga ke hari ini bagi membolehkan kita melihat Haji Hadi menjilat kembali segala kahak hijau, koko dan coklat yang diludahkan kepada Umno sebelum ini.

Dalam sidang media selepas merasmikan muktamar Pas semalam Hj Hadi telah berkata Pas hanya akan menumpukan kepada negara kebajikan, bukannya negara islam.

Hj Hadi kata lagi dalam Quran tiada disebut negara islam , sebaliknya hanya disebut negara kebajikan. Nah ! Tu Dia ! Ambil kau !
Kita mulakan dengan pelaksanaan negara berkebajikan, itu ada dalam Al-Quran, Dia tak sebut negara Islam, Dia sebut negara berkebajikan.

Malaysiakini
Berpuluh tahun Pas menuduh Umno kafir dan sebagainya kerana tak tubuh negara Islam, hari ini Hj Hadi kata dalam Quran tidak disebut negara islam. Tak ke sial namanya itu ?

Di usia Hj Hadi 64 tahun dan di saat Pas bermuktamar kali ke 57 , Hj Hadi baru khatam Quran dan baru sedar dalam Quran tiada disebut negara Islam.

Selama ini berlagak alim , berlagak waruk dan dia berlagak dia sahaja yang Islam dalam negara ini, tapi tidak tahu pun apa yang tercatat dalam Quran.

Dulu masa mereka berjuang sendirian mereka kata dalam Quran sebut negara islam.

Hari ini apabila mereka berjuang bersama DAP mereka kata dalam Quran sebut negara kebajikan.

Jangan terkejut esok lusa mereka akan kata pula dalam Quran ada disebut perbuatan liwat dibenarkan.

Mereka buat Quran itu seperti sebuah buku yang diturunkan oleh ibu bapa mereka dan apa yang terkandung di dalamnya boleh ditukar sesuka hati mengikut kepentingan politik mereka.
PUTAR ALAM PUNYA PEMIMPIN PAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment