Tuesday, June 7, 2011

Malu Dengan Pemilihan Mat Sabu, Orang Pas Sudah Tidak Ke Surau
Sebaik sahaja Mat Sabu ditabalkan sebagai Timbalan Presiden Pas yang baru, malam itu Nik Aziz telah berkata dalam ceramahnya pemilihan Mat Sabu akan membuat Umno merasa bimbang.

Uwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..............

Termuntah hijau saya mendengarnya. Kalau tak kata begitu nak kata bagaimana lagi. Itulah kata-kata yang nak tutup malu. Yang sebenarnya pemimpin-pemimpin Pas susah hati dengan pemilihan Mat Sabu. Itu sebabnya mereka suruh Tuan Ibrahim masuk bertanding kerana mereka telah nampak Nasharuddin akan kalah jika berentap satu lawan satu dengan Mat Sabu.

Akhirnya uLarmak lawan aHlamak yang menang alKHALWATi.

Seorang rakan menghubungi saya dari Pahang semalam mengatakan sudah tiga hari juak-juak Pas di surau berhampiran kediamannya tidak berkokok. Semuanya gara-gara Mat Sabu diangkat sebagai Timbalan Presiden Pas.

Menurut kawan saya, selama ini tiap-tiap malam juak-juak Pas akan memperli orang-orang Umno tolak islam, tidak bermoral , rasuah dan sebagainya.

Sabtu lepas pula giliran orang Umno berkata kepada mereka, parti islam angkat orang yang ditangkap khalwat sebagai timbalan presiden.

Sejak daripada semua sudah tidak berkokok. Malah ada beberapa orang yang sudah tidak nampak muka di surau lagi. Malu ! 121, 121, 121, Hotel Perdana..................


No comments:

Post a Comment