Friday, June 17, 2011



Semalam ribuan rakyat hadir di ceramah Zul Kulim dan juga Ustaz Md Noor Deris di Kepala Batas.. Pentas Pemuda anjuran Pemuda UMNO Kepala Batas ni bertempat di Permatang Tok Brain, Penaga..

Gua anggarkan, tak kurang dari 2 ribu masyarakat kawasan situ yang datang memenuhi kawasan ceramah. Yang bestnya, gua nampak ada 2-3 kumpulan pengikut PAS yang ikut datang dengar ceramah dari Ustaz Md Noor tu..

2-3 malam sebelumnya.., Mat Sabu ada juga buat ceramah di kawasan tu.. Tapi yang datang tak sampai pun seribu orang.. Alaaahh.., sapa nak dengar dah ceramah Mat Sabu yang asyik dok puji DAP tu beb..

Ceramah dari Zul Kulim memang best.. Dia buat pendedahan ekslusif mengenai komplot Anwar untuk huru hara kan Malaysia.. Gua ada ambik video untuk korang tengok.. Tapi sekarang ni still dalam proses upload ke Youtbe...

Nanti petang gua masukkan dalam blog ni... Sementara tu.., korang layan dulu gambar-gambar ribuan manusia di ceramah semalam tu yee.. Tahniah gua ucapkan buat Zul Kulim.., dan gua salute pada Ustaz Md Noor Deris..

Suka betul gua bila Ustaz Noor Deris tu kata Nik Aziz adalah Syaitonnirrojim yang sebenar dalam Malaysia... Hahahahahahaha....














No comments:

Post a Comment