Monday, June 6, 2011




Pernah tak korang tengok sorang Exco Agama Islam dan berbangsa melayu merasmikan Pesta Jual Dabing BABI?? Benda ni jadi di Penang beb...

3 Jun baru-baru ni..., Exco Agama Penang dari PKR, Malik Kassim @Malik Itik merasmikan satu pesta kononnya Pesta Coklat di PISA Penang..




Tapi sebenarnya, Pesta Coklat ni adalah pesta menjual daging BABI dan juga makanan tak halal.. Inilah bodohnya Exco Agama di Penang ni beb.. Dia tak tau nak beza antara pesta coklat dan juga Pesta jual daging BABI...

Daripada 50 gerai yang ada kat dalam tu.., hanya 5 saja yang jual coklat.. Yang lain tu semuanya jual junk food termasuklah sate babi..



Ramai pengunjung beragama Islam disitu tak puas hati dengan pihak penganjur dan juga kerajan DAP negeri.. Yelahh.., gua yakin.., kalau dorang bagitau pesta tu sebenarnya jual daging babi, takkan ada orang melayu/Islam yang datang..

Tapi biasalah perangai puak-puak kafir DAP di Penang ni.., kalau tak menipu, bukan DAP lah namanya...


Dari respon orang ramai, banyak makanan yang dijual kat situ juga tak ada logo halal... Memang SAH Malik Kassim dan DAP Penang nak perangkap orang melayu/Islam supaya makan BABI..

Dulu dorang dah bagi melayu warga emas di Penang ni makan duit judi... Sekarang ni nak bagi makan daging BABI pulak... Memang haramjadah puak-puak Pakatan ni semua...




Malik Kassim jangan kata dia tak tau pulak Pesta tu adalah pesta jual daging BABI... Sebabnya, pesta tu terang-terang ditaja oleh SEBUAH PENGELUAR DAGING BABI SALAI TERKEMUKA DARI SINGAPURA.... Takkan Malik Kassim dah jadi buta sebab bertuankan kafir DAP???

Sepatutnya Exco Agama jaga umat Islam dalam negeri..., tapi di Penang, Exco Agama Islam jadi tukang rasmi dan promosi daging BABI!!!! WTF!!!!

No comments:

Post a Comment