Thursday, June 2, 2011

MEMANG SAH HUSAM BAYAR RM350K PADA KICKDEFELLA


Kickdefella mengaku dibayar oleh Husam sebanyak RM350,000 sebentar tadi, Sidang media ini dibuat ekoran beberapa blog termasuk Sungai Rapat Online menerima maklumat bahawa Kickdefella menerima daripada  Husam Musa sejumlah RM350,000.00.

Tujuan sebenar Kickdefella dibayar adalah untuk kempen memenangi Husam dalam pemilihan Naib Presiden esok. Dengan pengakuan itu maka tamatlah desas-desus mengatakan maklumat ini adalah fitnah.

Bagaimana pun seorang lagi calon naib Presiden Nizar Jamaluddin dikatakan telah mengedarkan risalah yang mengandungi maklumat penerimaan wang ini yang dilakukan oleh orang suruhannya en. Azli kepada beberapa perwakilan yang akan mengundi esok.

Pemilihan Pas kali ini memperlihatkan pertembungan antara golongan ulamak yang menyokong Ustaz Nasharuddin dan golongan erdogan yang cenderung kepada Anwar Ibrahim menyokong Mat Sabu. 

Manakala pemilihan naib Presiden pulak menyaksikan pertandingan 6 penjuru iaitu seperti Nizar Jamaluddin, Husam Musa, Idris Ahmad dan Mohd Amar Abdullah akan berentap dengan penyandang jawatan, Datuk Mahfuz Omar serta Salahuddin Ayub.

No comments:

Post a Comment