Sunday, May 15, 2011

ADAKAH IANYA MENJADI KENYATAAN


PANAS : NIK AZIZ MAHU TINGGALKAN PAKATAN HARAM......


Melihat pada keadaan isu semasa sekarang, kita berasa takut melihat perpecahan berlaku pada orang melayu. Apakah melayu di zaman teknologi serba canggih ini melayu sudah begitu hebat? Atau hanya gah pada nama ‘Melayu’ sahaja?

Tidak keterlaluan jika dikatakan kerana Anwar Ibrahim lah punca segala perpecahan diantara orang melayu. Fitnah, dizalimi, simpati hanyalah permainan politik demi kepentingan peribadi dan cita citanya!

Sedar atau tidak Anwar dikatakan dizalimi dan difitinah apabila lemah untuk meraih simpati beliau sanggup melakukan apa sahaja demi kuasa.

Rakyat perlu menilai kebenaran mengenai moral sebenar Anwar setelah pakar pengimejan video Amerika Syarikat mengesahkan rakaman video seks adalah tulen.

Ianya disahkan oleh pihak polis buat kali kedua, bahawa video seks itu tulen dan bukan merupakan teknik superimpose (pertindihan).

Pengesahan oleh pakar Amerika membuktikan bahawa pendedahan video seks tersebut adalah benar selepas keputusan serupa juga dibuat oleh pakar tempatan dan Korea Selatan.

Adalah mustahil Korea Selatan dan Amerika Syarikat turut ‘berkonspirasi’ bagi ‘membunuh’ karier politik ketua pembangkang itu sebagaimana didakwa Anwar, setiap kali salah laku moralnya didedahkan kepada umum.

Tak perlulah kita begitu taksub dan terpedaya dengan kata kata Anwar Ibrahim… 
Yakinlah bahawa pihak polis akan mendedahkan perkara ini kerana skandal seks Anwar sudah menjadi isu nasional.


Melayu PKR harus sedar, PKR tidak memperjuangkan nasib rakyat tetapi hanya nasib Anwar.
Jika dilihat kerjasama antara UMNO dan Pas sebenarnya adalah strategi yang bijak dalam penyatuan orang melayu…

Orang melayu yang memegang ajaran Islam sebenar berfikiran panjang dan halus… 
Sekiranya Laungan ini bergema ia akan ditafsir suara penyatuan yang cukup sempurna dan yang akan menentang dihadapan ialah melayu Pas.


Hanya melayu Pas dan melayu UMNO yang dapat menghentikan pergaduhan ditahap perpecahan ini. Bangkitlah melayu! Bangkitlah… Berkata benar walaupun ia pahit untuk diterima!

No comments:

Post a Comment